Optimaal VRIJ blijven bewegen

Ontdek hoe jij je herstel in eigen hand neemt

Ook buiten de behandelkamer VRIJ blijven bewegen

Wat bereik je met Free Your Feet

Waarom jij aan de slag wilt met Free Your Feet

Je kent het vast wel.
Je loopt al een hele tijd met klachten en wilt er nu graag eens een keer blijvend vanaf.

Tijdens je consult heb je al ervaren wat een ‘los onderstel’ betekend voor jouw looppatroon.
Maar goed, hoe hou je dat zo.

Als je weer een tijdje thuis bent, gaat je onderstel toch weer vastzitten.
En dan kun je uiteraard prima een afspraak maken met je Feet in Motion Expert!
Maar waarom niet gewoon zelf doen.

Het kan echt anders!

Stel je voor dat jij vanaf nu gewoon zelf iedere dag de vrijheid kunt ervaren van een los ‘onderstel’.
En niet alleen dat!

Met een lekker soepel en stabiel onderstel, kan je lijf veel efficiënter bewegen en herstel je simpelweg sneller. Je herstelt niet alleen van je klacht, maar je lijf wordt ook sterker doordat het beter kan functioneren.

Hierdoor is de kans op het terugkeren van je klachten veel kleiner.
En, je minimaliseert het ontstaan van andere klachten.
De ervaring leert dat veel mensen zelfs sneller gaan lopen 🙂

De 3 kenmerken van Free Your Feet

Snel

Is dit nieuw

Je brengt mer 8 testen in kaart hoe je er voor staat.
Zodat je weet waar je moet beginnen én of je mobilisatie is gelukt

Thuis

Is dit veilig

Je gaat zelf ‘blokkades’ in je ‘onderstel’ fiksen met 14 mobilisaties.
Via email en video’s neem ik je aan de hand mee.

Samen

Is dit makkelijk

Om duurzaam VRIJ te blijven bewegen, doe je de oefeningen na 6 weken nog 1 keer per week (10-15 minuten).

De oplossing:

Free Your Feet

Met de Free Your Feet training ga jij zelf de ‘vastzittende’ gewrichten, helemaal van je grote teen tot en met je bekken, weer ‘losmaken’.

Want, als je gewrichten in jouw ‘onderstel’ weer goed mobiel zijn, kunnen jouw spieren weer hun werk doen.
Kan je ‘onderstel’ weer normaal functioneren, dan herstellen je klachten vanzelf.

Waardoor jij eindelijk weer pijnVRIJ kunt sporten

Dit zeggen anderen over de training

Door zelf oefenen met de methode ben ik snel van mijn langdurige achillespeesklacht af gekomen.
Ik kan weer sporten zonder rekening te hoeven houden met mijn achillespees.

Free Your Feet: een passie voor VRIJ bewegen

Ik heb een passie voor VRIJ bewegen.
En, uiteraard een passie voor voeten.

Want een voet is een wonderlijk kunstwerk, met z’n 26 botten, 33 gewrichten en vele spieren en bandjes.
Een hoogstaand staaltje techniek, gemaakt om te rennen, springen, dansen en bovenal ook nog zo gemaakt, dat een voet dat allemaal zelf kan doen.

Na 25 jaar onderzoeken en behandelen van minimaal 10.000 paar voeten, ben ik verbanden gaan zien tussen wat een lijf wel en niet kan, en hoe dat lijf daardoor gaat bewegen.

En wat viel mij op

Die voet is niet eens zo ingewikkeld!

Om optimaal te kunnen bewegen zijn er eigenlijk maar 2 dingen nodig.

Allereerst is mobiliteit van essentieel belang om normaal te kunnen bewegen.

Als alles optimaal kan bewegen, kunnen je spieren veel efficiënter (samen)werken.
Al je spierkracht kan dan gewoon gebruikt worden om vooruit te komen. Dat beweegt wel zo lekker!

Daarnaast is stabiliteit enorm belangrijk.
Uiteraard kun je die stabiliteit geven met een hele stevige schoen, maar met de ‘Free Your Feet’-methode gaan we dat anders doen.
Want…

Ik merkte dat 99% van de klachten tijdens staan, lopen en sporten MEDE wordt veroorzaakt door blokkades in de voeten!
Maar, ik merkte ook dat bij een blokkade in de voeten, in 99% van de gevallen, ook blokkades in de knie, heup en rug meespelen.

Dé manier voor het ‘opheffen van blokkades’ is ‘manuele therapie van voet t/m bekken’.
Maar voor een optimaal resultaat moet dat vaker worden herhaald.
Tijdrovend en kostbaar.

Dus ik dacht, dat kan anders!
Lekker thuis, op een moment dat het jou uitkomt.

De 3 stappen van Free Your Feet

FIND

Je brengt mer 8 testen in kaart hoe je er voor staat.
Zodat je weet waar je moet beginnen én of je mobilisatie is gelukt

FIX

Je gaat zelf ‘blokkades’ in je ‘onderstel’ fiksen met 14 mobilisaties.
Via email en video’s neem ik je aan de hand mee.

FREE

Om duurzaam VRIJ te blijven bewegen, doe je de oefeningen na 6 weken nog 1 keer per week (10-15 minuten).

Wat krijg je allemaal?

Het stuk hieronder is (nog) niet relevant 🙂

Daarvoor is er de ‘Free Your Feet’-training!

De Free Your Feet training is opgebouwd uit een aantal modules.
In die modules vind je dan weer een aantal lessen.

Module 1
Deze module is als het ware je theorie-les, voordat je aan de praktijklessen begint.
Zoals over het hoe en waarom van de training, wat je nodig hebt en over ‘wat is nou mobiliseren’.

Je vindt hierin ook een aantal lesjes anatomie (jippie!).

Module 2
Hierin gaan we actiever aan de slag, want je gaat met een aantal testen bepalen waar je nu staat.
Daarna weet je precies welke mobilisaties en oefeningen je moet doen in de volgende modules.

Module 3 en 4
Deze modules vormen de basis voor de Free Your Feet – methode.

Omdat deze modules de basis zijn, is het van belang dat je hier je tijd voor neemt.

Over de volgorde van de opzet van de training is goed nagedacht. Via e-mails zal ik je dan ook op de hoogte blijven houden, op welk moment je het beste met deze modules kunt starten.

Module 5
Deze module geeft een samenvatting van module 3 en 4: de Free Your Feet – methode!

Deze module komt pas 2 weken na de start van de training beschikbaar, omdat je hiervoor eerst alle mobilisaties uit module 3 en 4 moet beheersen.

14 dagen niet 'goed - geld terug' garantie

En misschien denk je nu…
Wat als ik het écht niks vind?
Als ik nou precies die ene ben waar het écht niet voor werkt?

Kijk, Ik geloof in de kracht van Free Your Feet.
Maar ook ik heb wel eens een training gekocht waarvan ik later dacht:
Ojee… ik kan hier echt niks mee…

Dus als jij toch net precies die ene bent waarvoor het toch niks is…
Geen probleem, stuur me binnen 14 dagen na aankoop een bericht.

En je krijgt je investering gewoon terug.
Want ik heb er niks aan als jij er niks aan hebt.

Wil jij ook optimaal VRIJ bewegen?

De investering voor de training is maar € 97,-

Daarmee heb je onbeperkt toegang tot alle mobilisaties en oefeningen, om je lijf optimaal VRIJ te laten bewegen.

Klik op de ‘Ik wil VRIJ bewegen’-knop en je kunt binnen 5 minuten aan de slag!

Wil je meer weten?

Lees hier het antwoord op de meest gestelde vragen.

Er zijn eigenlijk maar weinig mensen die de training niet kunnen doen.

De training in niet zo geschikt als je moeite hebt om je voeten aan te raken. Want dat moet je wel kunnen.
Twijfel je, doe dan de gratis training die je hier op de site vind.
Heb je moeite met deze oefeningen, dan raad ik de Free Your Feet -training af.

Daarnaast is de training minder geschikt als je osteoporose hebt.
Stuur me dan een berichtje via het contactformulier. Dan kunnen we even overleggen.

En uiteraard is de training niet zo geschikt als je er geen tijd voor vrij wilt of kunt maken.
Reken daarom de eerste 2 weken op 10-15 min. per dag, dan kom je een heel eind.
Daarna is het nog maar maximaal 2-3 x per week, 10-15 min.

Je investering voor de training is eenmalig €117,-

Daarmee heb je onbeperkt toegang tot alle mobilisaties en oefeningen, om je lijf optimaal VRIJ te laten bewegen.
En uiteraard staat vragen vrij. Loop je ergens tegenaan, mail me dan gewoon.

Hiermee heb je zelf invloed op je herstel en kun je makkelijk en snel ‘ingrijpen’ als je voelt dat het niet helemaal lekker gaat.
Waardoor je (reis-) tijd en geld uitspaart, voor een bezoek aan de praktijk.
En je bent volledig onafhankelijk van mijn agenda, ook fijn.

Ik ga er vanuit dat je door de training meer stabiliteit krijgt en je voet makkelijker gaat afwikkelen.
Of klachten minder worden hangt uiteraard heel erg af van wat er precies aan de hand is.
En, van hoe goed en vaak jij de oefeningen doet.
 
Heb je je klachten al heel erg lang, zijn ze heel heftig en/of ‘complex’ (b.v. in je voet maar ook ik je knie of rug).
Dan raad ik aan om eerst te overleggen of een volledig behandeltraject beter bij je past.
 
Twijfel je of zo’n online-training wel iets voor jou is?
Je kunt de training altijd een week proberen.
Vind je het niks, dan krijg je zonder gedoe gewoon je geld terug.
  • In module 1 staan een aantal video’s die je ‘moet’ kijken om verantwoord met de training aan de slag te gaan.
    Deze video’s duren in totaal 10 min.
    Alles bij elkaar staat er voor ruim 40 min. informatie en inspiratie in de module.

  • Module 2 is de echte start van je avontuur, want je gaat in kaart brengen wat jouw zwakke schakels zijn. Je gaat testen.
    Daar ben je in totaal 20 min. mee bezig.

  • Module 3 zijn de mobilisaties voor meer balans.
    De instructie-video’s voor de mobilisatie duren bij elkaar 30 min.
    De module eindigt met een meedoe-video van ruim 4 min.
    Deze herhaal je de eerste 4 weken 2-3 keer per week.

  • Module 4 zorgt dat je beter naar voren kunt afrollen.
    Hierin vind je 26 min. aan video’s om de mobilisaties aan te leren.
    Aan het eind zit weer een meedoe-video van ruim 4 min.
    Ook deze herhaal je 2-3 keer per week.

  • Als je alles goed in de vingers hebt, ga je door naar module 5.
    Daar vindt je een meedoe-video van ruim 8 min.
    In deze video doe je alle mobilisaties in een logische volgorde achter elkaar.

  • En, voor de die-hards hebben we ook nog module 6.
    Als je echt eruit wilt halen wat erin zit, dan zou ik die ook zeker doen.
    In deze module ga je aan de slag met je middenvoet, met nog 25 min. aan video.

  • In module 7 vindt je nog aanvullende tips om nog VRIJer te bewegen.

Stel jezelf vooral de vraag waarom je dat niet zou willen… 

Naar de praktijk van een zorgverlener gaan kost je meer (reis)tijd en opvallend véél meer geld.
En dat voor iets wat super eenvoudig is om zelf te doen.

Voordeel van zelf doen is ook dat je op ieder gewenst moment jezelf gewoon kunt fiksen.
Dus ook ’s avonds en in het weekend, en óók als ik op vakantie ben.

Zelfs als je over een jaar weer een blessure oploopt.
Je word gewoon je eigen ‘Feet in Motion Expert’.

Als je toch zeker wilt weten of je goed bezig bent, kun je er voor kiezen om de hulp in te schakelen van een Feet in Motion Expert.

Ik hou van lekker makkelijk.

Je hebt een pen of batterij en een stoel o.i.d. nodig.
En je gaat gebruik maken van een elastische oefenband. Deze moet je aan iets zwaars vast kunnen maken.

Verder hoef je geen bijzondere oefenmaterialen aan te schaffen.

Je komt in de training via www.fyf-academy.nl

Weet je het wachtwoord niet meer? Geen paniek!
Dan kun je heel eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op ‘Wachtwoord vergeten’.
Dan krijg je een mail met een wachtwoord-reset.

Kom je er niet goed uit?
Twijfel je of de training wel iets voor je is?

Geen paniek, ik heb een 7 dagen ‘niet goed, geld terug’-garantie.
Dus je kunt het zonder risico proberen.

En uiteraard mag je me ook altijd mailen met een vraag.
Dat kan via fyf@feetinmotion.nl

Neem jij je herstel in 'eigen hand'?

Je hoeft het niet alleen te doen!
We doen het samen!

De hele training wordt je door mij via email begeleidt.
Je kunt zelf kiezen of je dat af en toe wilt, of liever dagelijks.

Dus, wacht niet langer!

Duurzaam VRIJ bewegen!

Wil jij ook meer stabiliteit en minder klachten?

Schrijf je nu GRATIS in voor de mini-training

Uiteraard zijn jouw gegevens bij mij veilig.
Hierover lees je meer in de Privacyverklaring.

Bedankt voor je aanmelding!

Leuk dat we samen aan de slag gaan!

Op de hoogte blijven van alle tips?
Volg mij dan ook op facebook!

Je ontvangt je eerste email al direct in je mailbox.
Heb je niks ontvangen, check dan even je spam.