Kom je er niet uit?

Of in? 😅

Check even onderstaande vragen

Met antwoorden uiteraard 😇

Je komt in de training via www.fyf-academy.nl

Weet je het wachtwoord niet meer? Geen paniek!
Dan kun je heel eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op ‘Wachtwoord vergeten’.
Dan krijg je een mail met een wachtwoord-reset.

Ga naar deze webpagina: https://fyf-academy.nl
Je komt dan in het inlogscherm (zie onderstaande afbeelding).


Als je je wachtwoord nog weet, dan kun je onderaan klikken op ‘Inloggen met wachtwoord’.

En anders vul je gewoon je emailadres in (let erop dat je het mailadres gebruikt waarmee je Free Your Feet hebt aangeschaft) en klik op ‘Ga verder’.
Je ontvangt dan een inlog-code in je email.

Stap 1.
Probeer het gewoon een uurtje later nog een keer.
 
Stap 2.
Je zou even kunnen ‘inloggen met wachtwoord’.
Mogelijk heb je die niet, maar die kun je aanmaken door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken.
 
Kies gewoon in het inlog-scherm voor ‘inloggen met wachtwoord’.
 
 
 En daarna voor ‘wachtwoord vergeten’.
 
 
Hopelijk lukt het dan wel.
 
Lukt het dan nog steeds niet, stuur dan even een mail naar fyf@feetinmotion.nl
Het systeem stuurt niet meer automatisch een wachtwoord, omdat je heel eenvoudig kunt inloggen met alleen je mail-adres.
Je krijgt dan een mail met inlog-link.
 
Maar, wil je niet steeds moeten inloggen met je email?
Je kunt zelf een wachtwoord aanmaken.
 
Kies gewoon in het inlog-scherm voor ‘inloggen met wachtwoord’.
 
 
 En daarna voor ‘wachtwoord vergeten’.
 
 
Je krijgt dan een mail, waarmee je zelf een wachtwoord kunt instellen 💪🏻

Je ziet de volgende melding in beeld: 403 | This action is unauthorized

Kan het zijn dat je met 2 verschillende emails in ons systeem staat?
Bijvoorbeeld omdat je de 2×2 mini-training met een ander mailadres hebt aangevraagd, dan Free Your Feet.

Log dan even helemaal uit.
En log dan met het juiste mail-adres weer in.

Deze melding krijg je als je:
  • Niet bent ingelogd → log dan even in.
  • Of, als je met het verkeerde mail-adres bent ingelogd → log dan uit en weer opnieuw in met het juiste mail-adres.

Als dat niet werkt, dan is de kans groot dat er iets aan de hand is wat alleen jij kunt oplossen.

Stap 1: Browser opschonen

  • Ga naar instellingen in de browser
  • Zoek naar “geschiedenis wissen” of “gegevens wissen”
  • Klik erop en wis alles
  • Je moet dan meestal wel op alle plekken waar je wachtwoorden gebruikt, je wachtwoorden opnieuw invullen.

Stap 2: Andere browser proberen

  • Download Chrome of Firefox als je die nog niet gebruikt.
  • Probeer de video’s daar te bekijken

Stap 3: Privé-venster testen

  • Open een nieuw privé-venster (vaak Ctrl+Shift+N)
  • Log opnieuw in en test de video’s

Stap 4: Blokkeerders uitschakelen

  • Kijk of er een ‘adblocker’ aanstaat (een tool die advertenties blokkeert – vaak een icoon naast de adresbalk)
  • Zet deze tijdelijk uit voor de fyf-academy

Als dit niet werkt, ligt het mogelijk aan je internetverbinding (te traag) of computer-instellingen die video’s blokkeren.

Blijven de problemen, stuur dan even een mail naar fyf@feetinmotion.nl

Kom je er toch niet uit?

Uiteraard mag je me ook altijd mailen met een vraag.
Dat kan via: fyf@feetinmotion.nl

Wil jij ook meer stabiliteit en minder klachten?

Schrijf je nu GRATIS in voor de mini-training

Uiteraard zijn jouw gegevens bij mij veilig.
Hierover lees je meer in de Privacyverklaring.